ELM BT felkodläsare
- Status
- Erbjudandet är inte längre tillgängligt
- Minimal beställning
- 10 stycken
- Tillgänglig kvantitet
- 79 stycken
- Land
- Ungern
- Varugrupp
- Ny
- Varumärken
- SKU:
- holm7362
- EAN:
- =VLOOKUP(A361,Munka1!D:E,2,FALSE)
- Sista genomförande
- för 4 dagar sedan
Aktuella erbjudanden i denna kategori
Erbjudande beskrivning
Se till att din bil körs säkert.
Läs diagnostiska, allmänna och tillverkarspecifika felkoder och ta reda på deras betydelse.
Det finns mer än 3000 vanliga kodändringar i DTC-läsardatabasen.
Ett av de mest flexibla program som någonsin skapats. På grund av Android-operativsystemet har det funktioner som är mycket svåra för sina PC-motsvarigheter att leva upp till.
Anslutningar: Stöder USB-, WiFi- och Bluetooth-gränssnitt. För USB krävs Android 3.0 eller högre operativsystem.
Självstudiekurs: Torque Lite
ELM327 Bluetooth OBD2 V1.5 bildiagnostiskt gränssnitt används för att läsa diagnostiska felkoder. Visar och rapporterar både allmänna och tillverkarspecifika felkoder.
Du kan testa bilens och aktuella sensordata.
Den stöder alla OBD-II-protokoll och ISO 91441, KWP2000, SAE J1850 och CAN-bussar. Fungerar med alla OBD-II-kompatibla fordon.
Bluetooth-diagnostikgränssnittet är bekvämt att använda.
Egenskaper:
- Blå färg - Stöder alla OBD-II-protokoll - Stöder ISO 9141, KWP2000 - Stöder SAE J1850 - Stöder CAN-bussar - Visa aktuella sensordata, inklusive: Motorns varvtal - Beräknat belastningsvärde - Kylvätsketemperatur - Status för bränslesystemet - Fordonets hastighet - Kortfristig bränsletitel - Långsiktig bränsletillförsel - Inloppsgrenrörets tryck - Timing framåt - Inloppsluftens temperatur - Luftflöde - Absolut gasreglage - Syresensorspänningar / relaterad kortvarig bränsleklädsel - Bränslesystemets status - Bränsletryck - Levereras med CD-programvara
Meny
Att starta programmet avslöjar ett smakfullt gränssnitt. Bland ikonerna som kan rullas längs cirkeln kan vi komma åt de grundläggande funktionerna:
- Visa verkliga data - Läs och ta bort felkoder - Kartvy - Testresultat (kulsond) - Grafer - Adapterstatus
När du trycker på telefonens menyknapp visas allmänna inställningar och fordonets profilinställningar.
Om undermenyer
Visa verkliga data:
Vid denna tidpunkt kan vi visa tillgängliga sensorer, det här är förmodligen den funktion vi kommer att använda mest. Vi kan anpassa det därefter, så mycket att det visade värdet kan justeras i flera klocktyper, storlekar, layouter och dessutom genom att ställa in visning av minimi- och maximivärden
Klockorna flyttas enligt "dra och släpp" -metoden, de har ingen specifik plats, de kan röra varandra eller till och med hänga av skärmen om vi vill. Jag noterar här, det finns flera rullningsbara sidor för klockor.
Läsa och ta bort felkoder:
Det görs som vanligt, det finns inget extra i det, även om det tar ett tag att läsa ECU: s minne. Sedan, när du har läst / skrivit ner, kan du radera den omedelbart. Det är också värt att nämna att den har en inbyggd felkodssökare, så att du till exempel kan skriva in vad DTC P0123 betyder. Det är praktiskt, du behöver inte bläddra på nätet, servicehandboken.
Kartvy: Här kan du se din resa, om du har Google maps installerat importeras och loggas GPS-data.
Testresultat: Här hittar du de självtestfunktioner som redan beskrivits.
Grafer: Loggar vald PID som en funktion av tid, hastighet eller annan PID. Det kan vara användbart om vi misstänker någon form av störning eller bara vill tillfredsställa vår nyfikenhet.
Adapterns status:
Det finns användbara självtestegenskaper för adaptern här. Dessutom bland annat ecu läge 09. VIN, protokoll som används, etc. Inom detta kan vi se antalet felaktigt skickade data. (Utmärkt hjälp för att inse att vår adapter är slöseri.) Du kan också se adapterns hastighet i MIN/MAX/genomsnittsformat. Annan statusinformation finns också här. (Ladda ner från Play Store gratis)