Alla registrerade användare av Merkandi-plattformen kan lita på professionell support och hjälp från specialiserade medarbetare på vårt servicekontor. Varje fråga angående vår plattform, tekniska problem eller andra problem som berör våra kunder kan signaleras via någon av följande kommunikationskanaler:
- via telefon
- via Skype
- e-post.
- Chatt
Naturligtvis är kundtjänstsupporten på detta område förberedd på alla språk som fungerar på Merkandi. Våra specialister står till ditt förfogande från måndag till fredag, från 7:30 till 15:30 (CET).
Vi gör vårt yttersta för att svara på e-postförfrågningar så snart som möjligt. Vi svarar vanligtvis på meddelanden som tas emot efter vår arbetstid eller på icke-arbetsdagar den första - nästa arbetsdag.
Man bör komma ihåg att vi också är mänskliga och vi tar också semester. I sådana fall kommer du att få en retur från oss när vår anställd som ansvarar för den angivna språkversionen blir tillgänglig. Vi uppmuntrar dig också att kontakta oss på ett annat språk.
Så långt det är möjligt försöker vi också kontakta kunder som inte har kunnat nå oss.
Varje gång det uppstår några avbrott i kontorets funktion, publiceras relevant information om orsaken och varaktigheten för en sådan händelse i förväg på kontaktsidan, i varje språkversion av plattformen.