FLASH SALEFLASH SALE
-20%
För 1 år REGISTRERING och FÖRNYELSE
kampanjer kan inte kombineras
23 Antal återstående paket

De bästa lagerebjudanden från 150 länder

Över 100 000 nöjda användare

Erbjudanden upp till 90 billigare än ugångspriset

Direkt kontakt med återförsäljare och grossister

Måste jag svara på meddelanden på hemsidan?

Att tillhandahålla den högsta nivån av kundservice är en mycket god affärssed, särskilt för återförsäljare. Ett av de vanligaste misstagen inom grossistbranschen är försummelsen av att svara på meddelanden som mottagits från köpare / säljare.
Merkandi är en internationell plattform där vi lägger stor vikt vid korrekt kontakt och affärsrelationer mellan användare. För att säkerställa en hög servicenivå tar vi hand om statistik över svar på meddelanden. Därför kan du få aviseringar från oss om din panel innehåller obesvarade meddelanden.

Varför gör vi det här?

  • För att varna dig för olästa meddelanden - ibland hamnar meddelanden i spam-bokmärket, bläddras och du märker inte ens.Vi ser till att du inte missar något meddelande.
  • För att uppmärksamma god affärspraxis - många vet inte att att inte svara på nyheter kan ha en negativ inverkan på deras verksamhet. Vi försöker förklara varför det är så viktigt att svara på meddelanden.
  • Att öka din försäljning - om du inte svarar idag kanske en användare inte är intresserad av ditt erbjudande på en vecka. För att maximera försäljningen måste du svara på alla.

Varför är det viktigt?
Föreställ dig att du driver ett företag. Klienten kommer in i honom och ställer en fråga. I hur många fall har du stött på en situation där säljaren låtsas att inte se kunden? Vi har inte stött på en sådan situation, så varför skulle det vara annorlunda i en onlinebutik?
Därför är det bättre att skriva ner att jag inte bryr mig, nej, tack osv. Än att skriva någonting. Denna korta information kommer att ta några sekunder, men kommer inte att avskräcka kunden eftersom ingen har svarat.

Kan vi begära svar?
Vi kan inte, eftersom vårt mål är att informera användare och öka svarsfrekvensen. Vi kan inte tvinga dig att svara, men vi kommer alltid att kontakta dig för obesvarade meddelanden. Om vi inte får ett svar från dig kommer vi att kontakta dig igen. Om vi inte får ett svar från dig inom två veckor förbehåller vi oss rätten att inaktivera säljaren i ditt konto.

Du behöver hjälp?

Gratis NYHETSBREV

Dagliga meddelanden om nya produkter och nyheter om Merkandi.