FLASH SALEFLASH SALE
-20%
För 1 år REGISTRERING och FÖRNYELSE
kampanjer kan inte kombineras
24 Antal återstående paket

De bästa lagerebjudanden från 150 länder

Över 100 000 nöjda användare

Erbjudanden upp till 90 billigare än ugångspriset

Direkt kontakt med återförsäljare och grossister

Hjälp och tips

Populära ämnen

Grossister, tillverkare, distributörer som letar efter nya marknader för sina varor kommer att registrera ett PREMIUM konto på Merkandi-plattformen och, efter att ha verifierat sin verksamhet, ges möjlighet att lämna in bud på överskottsvaror, auktionsvaror, batchförsäljning eller varor som returneras av kunder etc.
En mycket viktig fråga som har en enorm inverkan på den snabba försäljningen av varor är hur du presenterar ditt företag och varor på Merkandi-plattformen. Här är några tips för att hjälpa säljare att nå fler kunder och påskynda försäljningen:

  1. En väl beskriven företagsprofil på Merkandi-plattformen - det bör säkerställas att lagerprofilen, som ses av inloggade köpare på Merkandi, kompletteras med all möjlig data. Först och främst bör den alltid innehålla aktuella kontaktuppgifter. Det är tillrådligt att ange företagets fullständiga adress, eventuellt lagrets adress, adressen till företagets hemsida och även information om kontaktpersoner - namn, fasta nummer, faxnummer, mobiltelefonnummer, e-postadresser, företagets öppettider eller skype-konton, och också det språk som en viss person kan betjäna entreprenören på. Uppgifter om betalningsvillkor och leveransvillkor för varorna är också viktiga - i fliken Mitt konto - Uppgifter om lagret, förutom företagsuppgifter och kontaktuppgifter, bör de erbjudna betalningsmetoderna och fraktmetoden anges. Det är också värt att i några meningar beskriva ditt företags profil i fältet Ytterligare information, ange branscher, produktgrupper och annan värdefull information som kan skilja företaget från andra säljare.
  2. Regelbunden publicering av erbjudanden - det rekommenderas att lägga upp erbjudanden på Merkandi regelbundet, enligt det schema du har angett. Man måste komma ihåg att kunderna som vi samarbetar med eller kommer att samarbeta inom en snar framtid uppskattar utställare som regelbundet uppdaterar sitt sortiment. Det är svårt att sätta en gräns här, men den frekventa närvaron av en grossist på plattformen, som manifesterar sig i form av nya erbjudanden, resulterar i större intresse från köpare, som informeras om nya produkter på Merkandi genom det dagliga nyhetsbrevet. Beroende på det erbjudna sortimentet - dessa borde vara olika erbjudanden för olika varor, publicerade i olika branscher (naturligtvis måste branschvalet vara tillräckligt för de produkter som erbjuds).
  3. Rätt presentation av varorna i erbjudandet - enligt principen kan allt säljas, det behöver bara en fin förpackning, du bör ta hand om den detaljerade beskrivningen av de varor du vill sälja. Det är god praxis att använda beskrivningar som är faktiska, specifika, tydliga, felfria, målinriktade och så objektiva som möjligt. Om vår produkt har defekter, var inte rädd för att beskriva dem - trots allt når begagnade, returnerade eller renoverade varor också en bred grupp mottagare som ofta letar efter produkter med mindre eller större defekter.
  4. De viktigaste elementen som utgör en bra beskrivning av erbjudandet är dess titel och beskrivning av varorna - de ska utformas faktiskt och exakt.
    I titeln ska du inte använda allmänna fraser som Sälj billigt eller Fynd nu! Utan specificera exakt vad vi har att sälja, för först då kommer potentiella kunder som letar efter en identisk eller liknande produkt med sökmotorn på Merkandi-portalen omedelbart att hitta vår annons. Titlarna bör innehålla några av de viktigaste - som beskriver våra varor - nyckelord, inklusive varumärken, ursprung (foged auktioner, varor från likvidation, överskottsvaror etc.)
    Produktbeskrivningen ska ge köparen en riktig bild av varorna vi säljer. Först och främst bör du ange fördelarna med produkten / lagret och fördelarna med dess inköpsvillkor (t.ex. ytterligare rabatter om du köper en större mängd, gratis leverans inom EU för beställningar över ett visst belopp, möjligheten att skicka prover etc.). I den ytterligare delen av beskrivningen är det nödvändigt att nämna eventuella defekter på varorna (brist på originalförpackning, mindre tecken på användning, tillverkningsfel etc.).
  5. Bilder av varorna är en mycket viktig del av erbjudandet - huvudbilden ska presentera produkten på ett så attraktivt sätt som möjligt för att locka besökare till plattformen. Det är bättre att ersätta ett foto av en grå kartong eller en tom pall mot ett bra foto av utvalda produkter som är föremål för erbjudandet. Istället för katalogfoton rekommenderas det att placera riktiga bilder av artiklar, eftersom detta dessutom ökar trovärdigheten i annonsen.
  6. Publiceringserbjudanden i olika språkversioner - Merkandi-plattformen körs på många språk. Erbjudanden i alla språkversioner är placerade på Google, Yandex, Bing och Yahoo. Om säljaren vill nå så många potentiella köpare som möjligt med sitt erbjudande, ska han lägga upp sina annonser efter att ha infört lämplig översättning, t.ex. med hjälp av Google Translate, i alla tillgängliga språkversioner av Merkandi.

För att publicera ditt erbjudande på Merkandi måste du ha ett PREMIUM-konto och sedan placera ditt företags registreringsdokument i kontopanelen eller skicka dem via fax eller e-post till adressen till vårt kundtjänstkontor, där försäljningsalternativet kommer att aktiveras efter att du har kontrollerat dem. Från och med då, tills ditt konto går ut, kommer du att kunna lägga till ett obegränsat antal erbjudanden.

För att lägga till ett erbjudande: logga in på Merkandi-webbplatsen och gå till ditt konto. Välj alternativet Mina erbjudanden i administrationspanelen för vårt konto. Efter att ha valt det här alternativet kommer de erbjudanden som vi tidigare lagt till att visas i administrationspanelen. Vi lägger till nya erbjudanden med den blå knappen Lägg till erbjudande högst upp på sidan.
Processen att själv lägga till ett erbjudande består av att fylla i följande 5 fält:

1. Produktinformation;
2. Erbjudandets giltighet;
3. Beställning;
4. Beskrivning av erbjudandet;
5. Betalnings- och fraktmetoder

6. Foton.

7. Media och bilagor

  1. När vi fyller i formuläret tillhandahåller vi så mycket information som möjligt om produkten, t.ex. väljer vi den kategori, underkategori och produktgrupp som produkten vi lägger till (ny, begagnad, skadad, Mix / retourware, renoverad, utlopp) och produktens ursprungsland (land, i vilken produkt som för närvarande finns). Denna kategori inkluderar också fält som produkt-ID (intern produktidentifiering), EAN- och TARIC-koder eller till och med varumärket. För att underlätta sökandet efter erbjudanden från potentiella kunder bör säljaren tillhandahålla så mycket detaljerad information om produkten som möjligt. Därför är alla fält markerade med *, vilket innebär att de är obligatoriska fält.
  2. Vi bestämmer den ungefärliga giltigheten av erbjudandet, t.ex. erbjudande giltigt i 30 dagar eller erbjudande giltigt till... Efter denna tid ändrar erbjudandet sin status till arkivering - det visas med informationen att det lades till för X dagar sedan. För att återställa det, använd bara aktiveringsalternativet i listan med erbjudanden.
  3. Vi fyller i efterföljande produktdata, såsom: tillgänglig kvantitet, minsta beställning, måttenhet där produkten säljs och priset. Beroende på de valda värdena kommer presentationen av fälten att ändras (t.ex. när du väljer Pris som ska avtalas försvinner fälten för att ange valutan eller enheten).
  4. Vi kompletterar titeln, innehållet och nyckelorden i erbjudandet. På enskilda flikar kan vi fylla i dessa fält för enskilda språk. Kom ihåg att genom att välja t.ex. den polska, tyska och engelska versionen anger vi namnet / titeln på erbjudandet och beskrivningen på de språk som är lämpliga för de valda språkversionerna, dvs. polska, tyska och engelska. Systemet känner automatiskt igen de språkversioner där vi vill publicera erbjudanden genom att kontrollera att fälten har fyllts i enskilda flikar. Det är också viktigt att företagets kontaktuppgifter (såsom telefonnummer, e-postadress, webbplats, företagslogotyp) inte visas i beskrivningen och de foton som vi har lagt till. I produktbeskrivningen introducerar vi också nyckelord som beskriver de erbjudna varorna.
  5. I nästa steg när du lägger till ett erbjudande tillhandahåller vi information om tillgängliga betalningsmetoder som accepteras av oss (banköverföring, kontanter, onlinebetalningar), samt leveransmetoderna vi erbjuder (personlig upphämtning, inrikes försändelse, internationell leverans). Dessa fält är inte obligatoriska, men kom ihåg att ju mer information om produkten, inklusive leverans- och betalningsinformation samt foton, desto större blir intresset för erbjudandet.
  6. När vi lägger till foton på produkter kommer vi ihåg att den första filen som läggs till är huvudbilden och att lägga till några foton i stort format kommer att öka attraktiviteten för vår annons, vilket i sin tur kommer att översättas till ett större antal svar!
  7. Om produkten är känd och du har en video som visar hur den fungerar / granskas, kan du i fältet Video URL lägga till adressen till videon på Youtube eller Vimeo. I produktbeskrivningen kan du lägga till 1 bilaga. Det kan till exempel vara en tabell med en lista över produkter vi erbjuder, prislistor etc. (tillåtna filformat: PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Maxstorlek 5MB).

Efter att ha fyllt i alla obligatoriska fält kan vi spara erbjudandet som ett utkast (om vi inte vill publicera det ännu, men bara spara framstegen), publicera det på webbplatsen eller publicera och gå till kampanjalternativen som ökar synligheten av erbjudandet.

Här kan intresserade välja mellan olika former av marknadsföring av erbjudandet:

  • veckans mest intressanta erbjudande,
  • bästa erbjudanden på Merkandi,
  • åtskillnad på Merkandi-erbjudandelistan,
  • Topperbjudande i vald kategori,
  • åtskillnad i vald kategori.

Givna kampanjkostnader gäller för en språkversion. Att marknadsföra erbjudanden är inte obligatoriskt, men tillrådligt, eftersom det kommer att göra att ditt erbjudande sticker ut från resten.

Merkandi-plattformen ger dig möjlighet att publicera ett obegränsat antal erbjudanden. Genom att publicera dina erbjudanden ger du dina potentiella kunder möjligheten att bekanta sig med sortimentet som erbjuds av Er grossist - med enskilda produkter och köpvillkor. Med ett ord, att lägga till erbjudanden i form av reklam: ett foto och en beskrivning av erbjudandet kan visas på Merkandis webbplats i alla språkversioner (de kommer att behöva översättas) och väcka intresset inte bara för våra användare utan också för människor som inte är ännu Merkandi webbplats, letar efter varan. Om du vill öka sannolikheten för att ditt erbjudande kommer att väcka mer intresse är det möjligt att köpa ett av marknadsföringsalternativen så att det kommer att belysas på rätt sätt. Inom detta intervall kan du välja mellan följande former av marknadsföring:

  • Veckans hit på Merkandi - enligt våra analyser är detta den mest effektiva annonsen på Merkandi, som visas på huvudsidan i stort format i 7 dagar.
  • Topperbjudande i den valda kategorin - formen för att markera erbjudandet (växelvis) på kategorisidan (erbjudandet kommer alltid att visas före listan med andra erbjudanden) under en period av 14 dagar.
  • Markera i vald kategori - låter dig markera ditt erbjudande och visa det först i den valda kategorin under en period av 14 dagar.
  • Markera på Merkandi - en form av reklam som belyser erbjudandet i gult i en viss kategori. Aktiv i 30 dagar.

Dessutom erbjuder vi tre kampanjpaket på Merkandi-plattformen, vilket avsevärt sparar tid och pengar:

  • MINI-paketet - inkluderar markering på Merkandi och i den valda kategorin. Att välja detta alternativ sparar 10%.
  • MIDI-paketet inkluderar markering på Merkandi och en toppmeny i den valda kategorin. Att välja detta alternativ sparar 20%. Det är också det mest valda paketet för våra kunder.
  • MAXI-paketet innehåller veckans HIT på Merkandi, en höjdpunkt på Merkandi och ett topperbjudande i den valda kategorin. Om du väljer detta alternativ sparar du upp till 30%.

De föreslagna paketen är aktiva under samma period som de enskilda kampanjerna som köpts separat för varje erbjudande.

Men det är inte allt. Kampanjpaket sparar upp till 30% och de sparade pengarna kan ökas ytterligare med ytterligare 30% genom att betala för inga poäng. Mer information hittar du här: FAQ - Vad är Merkandi-poäng och hur använder man dem?

Vår plattform finns på många olika språk. Tack vare detta kan varje säljare lägga sitt erbjudande i många språkversioner, men översättningsspråket måste vara kompatibelt med en viss språkversion. Brist på korrekt översättning kan resultera i att erbjudandet blockeras (mer om skälen till att erbjudanden blockeras: här).

Nödvändigheten av att översätta erbjudandena är en fråga om webbplatsanvändbarhet och omsorg för kvaliteten på varje språkversion av Merkandi-plattformen.

Om man tittar ur köparens perspektiv och tar hänsyn till Merkandis flerspråkighet, i händelse av att köparen bara vill se erbjudanden på polska, kommer han att använda denna språkversion. Detta översätts också till alla andra språk som finns tillgängliga hos oss.

Att ta hand om lämplig språklig klassificering och kategorisering av erbjudanden är en enorm förbättring för potentiella kunder som med tiden alltmer uppskattar vår inställning till denna fråga.

En av reglerna för att lägga till erbjudanden är behovet av att översätta dem till ett språk som är kompatibelt med språkversionen (läs mer).

En översättning i enlighet med språkversionen är nödvändig för att erbjudandet ska vara synligt i en given version av Merkandi. Ett erbjudande som översätts till varje språk kommer säkert att göra det möjligt för grossisten att nå en större grupp användare.

Men om du inte känner till något av språken kan du använda de verktyg som finns tillgängliga i översättarnätverket.

Mycket ofta är beskrivningar som görs med hjälp av översättare obegripliga och slarviga, vilket kan främja många potentiella mottagare. Därför, om vi redan använder översättare, kom ihåg:

  1. för att kontrollera om den ursprungliga översättningen inte innehåller några fel, t.ex. skrivfel - översättaren får inte översätta sådana ord;
  2. att texten som är förberedd för en sådan översättning innehåller så få egennamn som möjligt; den ska skrivas på ett enkelt språk och utelämna komplicerade meningar;
  3. för att kontrollera om det finns ett mellanslag på rätt platser, om orden kombineras kanske översättaren inte översätter dem heller;
  4. för att undvika förkortningar.
  • översättare är bäst på att översätta engelska texter till andra versioner, så försök att förbereda innehållet i ditt erbjudande på engelska.

Många av oss, som vill översätta ett erbjudande snabbt, skriver in hela texten i översättningen. Översättningen blir dock mer exakt om vi, utöver de ovan nämnda riktlinjerna, översätter mening för mening, särskilt när det gäller längre beskrivningar.

För din bekvämlighet rekommenderar vi att du använder följande översättare:

  1. Google-översättare: https://translate.google.pl/
  2. Översättare Bing: http://www.bing.com/translator/
  3. Yandex-översättare: https://translate.yandex.com/

Våra observationer visar att:

Med översättning till spanska är din bästa satsning Google Translator. För italienska - Yandex Translator, engelska också Yandex Translator, men för officiella dokument är det bättre att välja Google Translator, och för franska och grekiska översättningar är det värt att använda Bing Translator.

Det kan hända att du efter att ha loggat in på webbplatsen märker att vissa eller alla erbjudanden har status: Blockerade. Frågan uppstår omedelbart varför mitt erbjudande har blockerats?

Här är de tre främsta anledningarna:

  1. Erbjudandet inkluderar kontaktuppgifter - i enlighet med reglerna för att lägga till erbjudanden, i deras innehåll, foton och bilagor är det förbjudet att inkludera kontaktuppgifter och företagsnamn. Det är också förbjudet att tillhandahålla personuppgifter och andra uppgifter som möjliggör kontakt angående erbjudandet av användare som inte är inloggade. Du får inte heller sätta vattenstämplar på foton som innehåller information om företaget. Att göra det strider mot våra principer.
  2. Erbjudandet har inte översatts - det är möjligt att placera erbjudandet i någon av de tillgängliga språkversionerna av vår plattform. Det är dock nödvändigt att översätta det till ett språk som är kompatibelt med den valda språkversionen.
  3. Erbjudandet är en kopia av ett av de tidigare erbjudandena - det är förbjudet att lägga upp dubbletterbjudanden. Var och en av dem måste ha en unik titel och beskrivning. Erbjuder där ett litet antal ord i innehållet ändras som en duplikat, t.ex. genom att lägga till ett ordningsnummer i titeln eller lägga till några ord som inte lägger till något i beskrivningen. Sådan handling anses vara olaglig.

Observera att dubbla erbjudanden blockeras omedelbart. Men ofta kontaktar vi varje användare och meddelar honom om eventuella misstag som gjorts när man lägger till ett erbjudande, och vi föreslår optimala lösningar. Man bör komma ihåg att ett strikt förhållningssätt till erbjudandet inte ligger i vårt intresse, det är en nödvändighet som härrör från många interna och externa faktorer. Bekvämligheten och användarvänligheten med att använda vår plattform är mycket viktigt för Merkandi. Ju bekvämare det är för köpare, desto fler varor kommer budgivare att sälja.

FAQ - säljare ALLMÄN INFORMATION:

  1. Försäljningsalternativet är endast tillgängligt för PREMIUM-användare som driver ett företag. Den lanseras efter att ha skickat företagets registreringsdokument gratis (kopior av originaldokument).
  2. Perioden då det är möjligt att lägga upp dina egna erbjudanden är nära relaterad till perioden för åtkomst till PREMIUM-kontot.
  3. Det är inte möjligt att göra anspråk på tillgång till erbjudandepubliceringsalternativet, eftersom Merkandi kan utesluta kunden under registreringen och när som helst under prenumerationsperioden, till exempel av säkerhetsskäl och utan att ange någon anledning. (Enligt 2 s. 5, villkoren för beställningen och allmänna villkor som accepteras under registreringen)

REGLER FÖR ATT LÄGGA TILL FÖRSÄLJNINGSERBJUDANDEN:

  1. Innehållet i erbjudanden, foton och bilagor får inte innehålla kontaktuppgifter eller företagets namn. Det är också förbjudet att placera personuppgifter och andra uppgifter som gör det möjligt att hitta företaget på webben. Vi accepterar inte heller vattenstämplar på foton som innehåller information om företaget.
  2. Vi accepterar endast grossisterbjudanden. Vi förbehåller oss rätten att ta bort detaljhandelserbjudanden utan föregående meddelande.
  3. Vi accepterar inte erbjudanden för försäljning av kopior och repliker av produkter, särskilt de som skyddas av varumärken. Vi förbehåller oss rätten att ta bort sådana erbjudanden utan föregående meddelande, och vi förbehåller oss rätten att begära bevis på varornas äkthet.
  4. Produktgruppen (ny, begagnad, skadad, mix / retourware, renoverad, outlet) bör endast ges på grundval av beskrivningen på Merkandi-webbplatsen: VARUGRUPP
  5. Det är möjligt att publicera erbjudandet i alla tillgängliga språkversioner av Merkandi. I detta fall måste innehållet i erbjudandet översättas till vart och ett av de språk som erbjudandet ska presenteras på.
  6. Det är förbjudet att lägga upp dubbla erbjudanden. Ett duplikat förstås också som ett erbjudande som läggs till på nytt med samma innehåll som det föregående. Sådana erbjudanden kommer att blockeras. Ändringar av erbjudandena bör göras genom att redigera dem.
  7. Det är förbjudet att lägga till köperbjudanden och tjänster. Köperbjudanden kan endast publiceras i ett särskilt avsnitt. Sådana erbjudanden tas bort utan föregående meddelande.
  8. Det är förbjudet att publicera:

    -Erbjudanden om cigaretter, e-cigaretter och tobaksprodukter 
    -Erbjudanden som rör CBD-produkter
    -Erbjudanden om alkohol
    -Erbjudanden om livsmedelsprodukter som är inaktuella eller olämpliga för konsumtion.
    -Erbjudanden om kosmetiska produkter som är föråldrade.

  9. Merkandi förbehåller sig rätten att utesluta eller minska positionen för erbjudanden som innehåller grova språkfel eller har dålig information.
  10. Ett krav på att publicera ett erbjudande på Merkandi-plattformen är uteslutet.
  11. Merkandi förbehåller sig rätten att när som helst ta bort användarens erbjudanden och blockera åtkomst till säljarens konto utan att ange någon anledning.

På Merkandi tar vårt team av specialister hand om försäljningen och populariteten för dina erbjudanden varje dag. Som ett resultat får dina erbjudanden fler besökare och har en ännu större räckvidd bland potentiella kunder.

Vad gör vi exakt när vi redigerar dina erbjudanden?

  • Förbättringar av titeln och beskrivningen - Vi förfinar innehållet i ditt erbjudande så att det innehåller fler sökord så att köparen kan hitta de produkter du säljer. Syftet med denna aktivitet är också att korrigera innehållet vad gäller stavning, grammatik, textlayout, etc.
  • Varumärkets slutförande - Om du säljer märkesvaror bör fältet Varumärke fyllas i. På detta sätt kommer ditt erbjudande att visas i en lista med erbjudanden som innehåller produkter från specifika märken, vilket ökar reklamens räckvidd.
  • Tillägg / korrigering av kategori - felaktigt vald kategori reducerar erbjudandets synlighet avsevärt. När det gäller erbjudanden som innehåller olika varor (så kallade blandningar) ökar deras tillägg till många kategorier deras räckvidd. Du kan lägga till upp till 3 kategorier till varje meny!
  • Andra mindre reparationer - t.ex. brist på märkesinformation, ofullständig produktinformation, viktiga frågor för köpare.

Ovanstående ändringar syftar till att nå det största antalet potentiella kunder, öka ditt företags trovärdighet genom professionellt förberedda erbjudanden och göra de varor du presenterar mer attraktiva i besökarnas ögon.

Hur känner jag igen erbjudanden som har redigerats?
I listan med erbjudanden, bredvid erbjudandestatusen (Aktiv, Arkiv, Skiss), ser du en liten M-ikon, vilket innebär att erbjudandet har redigerats i språkversionen av sidan du befinner dig på. Efter att du har angett erbjudandet och bytt enskilda översättningar ser du dessutom ett lämpligt meddelande bredvid de språkversioner där erbjudandet har redigerats.

Om du vill göra ändringar i erbjudandet som redigeras av vårt team, vänligen ändra bara de viktigaste delarna av det och lägg inte tillbaka hela det tidigare innehållet. Vissa användare, när de uppdaterar innehållet i sina annonser, kopierar sin egen mall igen, vilket förstör vårt ansträngningsarbete och redaktionella arbete och minskar därmed utbudet av deras erbjudanden. Lita på våra specialister, vi vet mycket väl hur man skapar erbjudanden som snabbt genererar försäljning.

Min lista har inte redigerats, varför?
Vårt team modererar erbjudandena regelbundet, men på grund av deras stora antal kan vi inte hantera dem alla. Därför händer det att ett visst erbjudande har moderniserats endast i vissa språkversioner och inte i andra. Vi försöker dock fylla dessa luckor fortlöpande.

Kan jag göra en begäran om att ändra min lista?
Du kan skicka en sådan begäran till vårt team, vi kommer att försöka göra vad vi kan för att snabbt förbättra ditt erbjudande. Tyvärr kan vi inte garantera att varje begäran kommer att behandlas. Det förändrar dock inte det faktum att vi kommer att göra allt vi kan för att hantera dina erbjudanden på ett tillförlitligt och professionellt sätt!

På Merkandi-plattformen har alla återförsäljare möjlighet att marknadsföra sina erbjudanden. Detaljer om typer av marknadsföring, placering på hemsidan, utseende och tid för utgivande kan hittas här: FAQ - Kan jag marknadsföra min produkter på Merkandi?

Kampanjer och kampanjpaket kan betalas online, via banköverföring eller med poäng. Att välja poängbetalning ger mycket viktiga fördelar:

  • Upp till 30% besparingar när du köper kampanjer
  • Omedelbar aktivering av köpta kampanjer utan att behöva gå igenom hela betalningsprocessen online

Det finns 4 poängspaket tillgängliga:

  • 50 poäng, ett paket med 5% besparing
  • 100 poäng, ett paket med 10% besparing
  • 200 poäng, ett paket med 20% besparing
  • 400 poäng, ett paket med 30% besparing

Kostnaden för att köpa poäng listas med varje kampanj. Dessutom är två viktiga punkter rörande punkter som är värda att nämna:

  • Poängen har inget utgångsdatum. De kommer att förbli tillgängliga på ditt konto på obestämd tid, även om du förlängt ditt konto efter att det löper ut.
  • Poängen kan endast användas för att marknadsföra erbjudanden genom enskilda kampanjer och kampanjpaket, de kan inte användas för att betala för kontoförnyelse, köp av ytterligare tjänster etc.
  • Det är inte möjligt att byta poäng mot kontanter.

Vi rekommenderar att du använder poängpaket, eftersom de är de billigaste och samtidigt den mest fördelaktiga betalningsformen för marknadsföring av erbjudanden på Merkandi. Välj klokt - välj ett paket med poäng anpassade till dina behov på Merkandi!

Du behöver hjälp?

Gratis NYHETSBREV

Dagliga meddelanden om nya produkter och nyheter om Merkandi.