FLASH SALEFLASH SALE
-20%
För den årliga REGISTRERINGEN
kampanjer kan inte kombineras
19 Antal återstående paket
Marknadens främsta plattform
Plattform
#1 på marknaden

Hjälp och tips

Populära ämnen

Grossister, tillverkare och distributörer, som letar efter nya marknader för sina produkter, kan lista dem på Merkandi efter att ha köpt PREMIUM-medlemskapet och genomfört verifieringsförfarandet. Men för att få ut det mesta av Merkandi-kontot bör de följa tipsen nedan.

1. Komplettera din profil och håll den uppdaterad - profilen för ditt företag på Merkandi är tillgänglig för alla köpare på plattformen, så du bör förse dem med all viktig information om din grossist och de produkter du erbjuder för försäljning. I princip bör du hålla din kontaktinformation uppdaterad för att undvika problem med att kontakta dig. För att göra det, lägg bara till telefonnummer, e-postadresser, namn och efternamn och språken för att kommunicera med medlemmarna på din försäljningsavdelning. Nästa sak är den fysiska adressen till dina anläggningar, till exempel ett showroom eller ett lager, och en webbadress till din webbplats. En annan viktig information är betalningsalternativ och leveransalternativ, som finns i avsnittet "Grosshandlarens data" på ditt konto. Välj de betalningsalternativ och leveransalternativ som är tillgängliga för köpare, och för detaljerad information om dem, använd textfälten med rubriken "Ytterligare information”. Slutligen rekommenderas det att beskriva ditt företag och produkter du säljer.

2. Lista nya erbjudanden regelbundet, håll de tidigare uppdaterade - det rekommenderas starkt att lista erbjudanden så ofta som möjligt. Ju fler erbjudanden du kommer att lista, desto fler köpare kommer att kontakta dig. Dessutom skickas vart och ett av dina erbjudanden i vårt dagliga nyhetsbrev med de senaste produkterna, så ju mer regelbunden du är, desto större räckvidd blir dina erbjudanden. Glöm inte heller dina tidigare erbjudanden och uppdatera dem när något ändras (dvs. pris, betalningsalternativ eller lägsta köp).

3. Förbered bra beskrivningar, lägg till bilder – innan en köpare besöker din profil kommer han förmodligen att se några av dina erbjudanden. Därför bör du ta dig tid att skapa en bra och tillförlitlig beskrivning av din produkt. Ange all viktig information om partihandeln och var inte rädd för att nämna några brister. När allt kommer omkring, förutom köpare av nya varor, finns det också köpare som söker efter begagnade, renoverade, oprövade eller till och med skadade produkter. Undvik också allmänna uttalanden i både titeln och beskrivningen av ditt erbjudande. Var specifik och pålitlig när du beskriver produkter, använd namnen på märkena eller modellerna, förse köpare med grundläggande specifikationer för ditt lager till försäljning, påpeka all viktig information (d.v.s. saknade lådor, repor eller bucklor). En bra titel och beskrivning bör också nämna vilken typ av lager som är till salu, såsom likvidationslager, överskottslager, ex lease-produkter etc. En annan viktig sak är att ladda upp de autentiska bilderna av partihandelspartiet, när det är möjligt. De autentiska bilderna ser inte bara bättre ut, utan bevisar också att du faktiskt äger aktien, och detta är ett mycket viktigt faktum för de flesta av köparna.

4. Lägg till dina erbjudanden på andra språk - om du kan några andra språk, som stöds av Merkandi, bör du översätta dina erbjudanden till dessa språk. Detta kommer att kraftigt öka antalet potentiella köpare för dina produkter. Om du inte kan något annat språk som används på Merkandi kan du försöka översätta dina erbjudanden med Google, Yandex, Bing eller Yahoo.

För att lägga till ett erbjudande måste du vara PREMIUM-medlem i Merkandi och verifiera ditt företag med oss. För att starta verifieringen laddar du bara upp de nödvändiga dokumenten i ditt användarkonto eller skickar dem via e-post. Så snart verifieringsförfarandet kommer att slutföras med ett positivt resultat, kommer du att aktivera dina försäljningsalternativ och du kommer att kunna lista erbjudanden på Merkandi. Kom ihåg att det är en av funktionerna i Ditt konto, så när Din användares konto upphör att gälla kommer Du inte längre att ha möjlighet att lista produkter på webbplatsen.

För att lägga till ett erbjudande, vänligen logga in på ditt Merkandi-konto först. Om du redan är där klickar du bara på knappen "Lägg till erbjudande" för att börja. Alternativt går du bara till avsnittet "Mina erbjudanden". Här hittar du alltid alla dina erbjudanden, och för att lägga till ett nytt klickar du bara på "Lägg till erbjudande". Det finns följande steg för att lägga till ett nytt erbjudande:

1 - Grundläggande information

2 - Varaktighet tid

3 - Beställning

4 - Beskrivning

5 - Betalning och leverans

6 - Bilder

7 - Media och filer

1. Grundläggande information

Det första steget inkluderar viktig information om din produkt. Till att börja med måste du välja rätt kategori och underkategori för din partihandel, en klass på varorna (nya, begagnade, renoverade, skadade, oprövade, tömning) och ett land där lagret finns. Detta avsnitt inkluderar även produkt-ID (valfritt, ställt in av dig), EAN, TARIC och varumärke.

Alla obligatoriska fält är markerade med * (asterisk).

2. Varaktighet tid

Ställ in varaktigheten för ditt erbjudande. Du kan välja ett alternativ från listan eller ställa in ditt eget datum. När datumet har passerat kommer ditt erbjudande att ändra dess status till "arkiv". För att återaktivera det måste du klicka på alternativet "Aktivera" på erbjudandets lista.

3. Beställ

Detaljerad information om produkterna till salu, inklusive minimal beställning, total kvantitet, måttenheter, priser. Tänk på att vissa av fälten kommer att ändras för vissa inställningar (dvs. om du anger "pris per förfrågan", kommer du inte att kunna fylla i de prisrelaterade fälten).

4. Beskrivning

Här kommer du att kunna ange titel, beskrivning och nyckelord för ditt erbjudande. Om du vill lista det här erbjudandet på andra språk som är tillgängliga på Merkandi, växla bara mellan dem överst i det här steget och ange sedan titel, beskrivning och nyckelord, översatta till de språk du väljer. Vänligen ange inte ditt erbjudande på andra språk om du inte kan översätta det till dessa språk. Kom också ihåg att erbjudandet inte kan innehålla någon av Din företagsinformation. Alla fält inom detta steg är avsedda för information om din produkt, inte om ditt företag.

5. Betalning och leverans

Ställ in betalningsalternativ och leveransalternativ för ditt erbjudande. Även om dessa fält inte är obligatoriska, bör du fylla i dem, eftersom dessa är mycket viktig information för alla potentiella köpare. Kom bara ihåg att om du redan har ställt in betalningsalternativ och leveransalternativ i avsnittet "Grosshandlarens data", kan du utelämna detta steg, eftersom köpare kommer att se dina inställningar därifrån.

6. Bilder

Den första bilden du lägger till blir huvudbilden för ditt erbjudande som standard. För att ändra den, flytta den bara åt höger, för att ersätta den med en annan. Du kan ladda upp upp till 7 bilder (JPG, JPEG, GIF, PNG-filer, max. storlek 3MB)

7. Media och anknytning

Du kan lägga till 1 fil som en bilaga till ditt erbjudande, dvs prislista eller manifest, sparad som PDF, DOC, XDOC, TXT, JPG, JPEG, PNG. max. storlek 5MB. Du kan också lägga till en url till en videofil från Youtube eller Vimeo.

När alla obligatoriska fält har fyllts i kan du spara det som ett utkast för att skicka det senare, eller skicka det nu och gå till reklamalternativ.

Du kan öka exponeringen av ditt erbjudande genom att välja följande annonseringsalternativ:

Veckans bästa erbjudande på Merkandi
Topperbjudanden på Merkandi
Markera på Merkandis erbjudandens lista
Topperbjudande i underkategori
Markera i underkategori
Kom ihåg att priserna avser en språkversion av ditt erbjudande. Även om detta steg inte krävs för att lägga till ett erbjudande, förbättrar annonseringsalternativen alltid erbjudandets synlighet inom Merkandi.

Merkandi-plattformen ger dig möjlighet att publicera ett obegränsat antal erbjudanden. Genom att publicera dina erbjudanden ger du dina potentiella kunder möjligheten att bekanta sig med sortimentet som erbjuds av Er grossist - med enskilda produkter och köpvillkor. Med ett ord, att lägga till erbjudanden i form av reklam: ett foto och en beskrivning av erbjudandet kan visas på Merkandis webbplats i alla språkversioner (de kommer att behöva översättas) och väcka intresset inte bara för våra användare utan också för människor som inte är ännu Merkandi webbplats, letar efter varan. Om du vill öka sannolikheten för att ditt erbjudande kommer att väcka mer intresse är det möjligt att köpa ett av marknadsföringsalternativen så att det kommer att belysas på rätt sätt. Inom detta intervall kan du välja mellan följande former av marknadsföring:

  • Veckans hit på Merkandi - enligt våra analyser är detta den mest effektiva annonsen på Merkandi, som visas på huvudsidan i stort format i 7 dagar.
  • Topperbjudande i den valda kategorin - formen för att markera erbjudandet (växelvis) på kategorisidan (erbjudandet kommer alltid att visas före listan med andra erbjudanden) under en period av 7 dagar.
  • Markera i vald kategori - låter dig markera ditt erbjudande och visa det först i den valda kategorin under en period av 7 dagar.
  • Markera på Merkandi - en form av reklam som belyser erbjudandet i gult i en viss kategori. Aktiv i 7 dagar.

Dessutom erbjuder vi tre kampanjpaket på Merkandi-plattformen, vilket avsevärt sparar tid och pengar:

  • MINI-paketet - inkluderar markering på Merkandi och i den valda kategorin. Att välja detta alternativ sparar 10%.
  • MIDI-paketet inkluderar markering på Merkandi och en toppmeny i den valda kategorin. Att välja detta alternativ sparar 20%. Det är också det mest valda paketet för våra kunder.
  • MAXI-paketet innehåller veckans HIT på Merkandi, en höjdpunkt på Merkandi och ett topperbjudande i den valda kategorin. Om du väljer detta alternativ sparar du upp till 30%.

De föreslagna paketen är aktiva under samma period som de enskilda kampanjerna som köpts separat för varje erbjudande.

Men det är inte allt. Kampanjpaket sparar upp till 30% och de sparade pengarna kan ökas ytterligare med ytterligare 30% genom att betala för inga poäng. Mer information hittar du här: FAQ - Vad är Merkandi-poäng och hur använder man dem?

Vår plattform finns på många olika språk. Tack vare detta kan varje säljare lägga sitt erbjudande i många språkversioner, men översättningsspråket måste vara kompatibelt med en viss språkversion. Brist på korrekt översättning kan resultera i att erbjudandet blockeras (mer om skälen till att erbjudanden blockeras: här).

Nödvändigheten av att översätta erbjudandena är en fråga om webbplatsanvändbarhet och omsorg för kvaliteten på varje språkversion av Merkandi-plattformen.

Om man tittar ur köparens perspektiv och tar hänsyn till Merkandis flerspråkighet, i händelse av att köparen bara vill se erbjudanden på polska, kommer han att använda denna språkversion. Detta översätts också till alla andra språk som finns tillgängliga hos oss.

Att ta hand om lämplig språklig klassificering och kategorisering av erbjudanden är en enorm förbättring för potentiella kunder som med tiden alltmer uppskattar vår inställning till denna fråga.

En av reglerna för att lägga till erbjudanden är behovet av att översätta dem till ett språk som är kompatibelt med språkversionen (läs mer).

En översättning i enlighet med språkversionen är nödvändig för att erbjudandet ska vara synligt i en given version av Merkandi. Ett erbjudande som översätts till varje språk kommer säkert att göra det möjligt för grossisten att nå en större grupp användare.

Men om du inte känner till något av språken kan du använda de verktyg som finns tillgängliga i översättarnätverket.

Mycket ofta är beskrivningar som görs med hjälp av översättare obegripliga och slarviga, vilket kan främja många potentiella mottagare. Därför, om vi redan använder översättare, kom ihåg:

  1. för att kontrollera om den ursprungliga översättningen inte innehåller några fel, t.ex. skrivfel - översättaren får inte översätta sådana ord;
  2. att texten som är förberedd för en sådan översättning innehåller så få egennamn som möjligt; den ska skrivas på ett enkelt språk och utelämna komplicerade meningar;
  3. för att kontrollera om det finns ett mellanslag på rätt platser, om orden kombineras kanske översättaren inte översätter dem heller;
  4. för att undvika förkortningar.
  • översättare är bäst på att översätta engelska texter till andra versioner, så försök att förbereda innehållet i ditt erbjudande på engelska.

Många av oss, som vill översätta ett erbjudande snabbt, skriver in hela texten i översättningen. Översättningen blir dock mer exakt om vi, utöver de ovan nämnda riktlinjerna, översätter mening för mening, särskilt när det gäller längre beskrivningar.

För din bekvämlighet rekommenderar vi att du använder följande översättare:

  1. Google-översättare: https://translate.google.pl/
  2. Översättare Bing: http://www.bing.com/translator/
  3. Yandex-översättare: https://translate.yandex.com/

Våra observationer visar att:

Med översättning till spanska är din bästa satsning Google Translator. För italienska - Yandex Translator, engelska också Yandex Translator, men för officiella dokument är det bättre att välja Google Translator, och för franska och grekiska översättningar är det värt att använda Bing Translator.

Det kan hända att du efter att ha loggat in på webbplatsen märker att vissa eller alla erbjudanden har status: Blockerade. Frågan uppstår omedelbart varför mitt erbjudande har blockerats?

Här är de tre främsta anledningarna:

  1. Erbjudandet inkluderar kontaktuppgifter - i enlighet med reglerna för att lägga till erbjudanden, i deras innehåll, foton och bilagor är det förbjudet att inkludera kontaktuppgifter och företagsnamn. Det är också förbjudet att tillhandahålla personuppgifter och andra uppgifter som möjliggör kontakt angående erbjudandet av användare som inte är inloggade. Du får inte heller sätta vattenstämplar på foton som innehåller information om företaget. Att göra det strider mot våra principer.
  2. Erbjudandet har inte översatts - det är möjligt att placera erbjudandet i någon av de tillgängliga språkversionerna av vår plattform. Det är dock nödvändigt att översätta det till ett språk som är kompatibelt med den valda språkversionen.
  3. Erbjudandet är en kopia av ett av de tidigare erbjudandena - det är förbjudet att lägga upp dubbletterbjudanden. Var och en av dem måste ha en unik titel och beskrivning. Erbjuder där ett litet antal ord i innehållet ändras som en duplikat, t.ex. genom att lägga till ett ordningsnummer i titeln eller lägga till några ord som inte lägger till något i beskrivningen. Sådan handling anses vara olaglig.

Observera att dubbla erbjudanden blockeras omedelbart. Men ofta kontaktar vi varje användare och meddelar honom om eventuella misstag som gjorts när man lägger till ett erbjudande, och vi föreslår optimala lösningar. Man bör komma ihåg att ett strikt förhållningssätt till erbjudandet inte ligger i vårt intresse, det är en nödvändighet som härrör från många interna och externa faktorer. Bekvämligheten och användarvänligheten med att använda vår plattform är mycket viktigt för Merkandi. Ju bekvämare det är för köpare, desto fler varor kommer budgivare att sälja.

Allmän information:

1. Försäljningsalternativ ges endast till PREMIUM-användare, som är skyldiga eller representerar registrerade företag och kommer att skicka oss sina företags dokument för verifieringsförfarande. Försäljningsmöjligheter aktiveras efter verifiering av kopiorna av momsregistreringsbevis (eller annat skatteregistreringsbevis, om du inte är momsregistrerad) och företagsregistreringsbevis.

2. Försäljningsalternativ gör att PREMIUM-användare kan lista sina produkter på Merkandi. Tillgång till säljoptionerna är en valfri funktion för ett PREMIUM-konto, och det kommer att förfalla på utgångsdatumet för PREMIUM-kontot.

3. Enligt § 2 punkt 5 i de godkända villkoren är kravet på att aktivera säljaroptioner uteslutet. Merkandi förbehåller sig rätten att utesluta användaren under registreringen och när som helst under prenumerationen, särskilt av säkerhetsskäl, och utan att till exempel ange någon anledning.

REGLER FÖR ATT LÄGGA TILL FÖRSÄLJNINGSERBJUDANDEN:

  1. Innehållet i erbjudanden, foton och bilagor får inte innehålla kontaktuppgifter eller företagets namn. Det är också förbjudet att placera personuppgifter och andra uppgifter som gör det möjligt att hitta företaget på webben. Vi accepterar inte heller vattenstämplar på foton som innehåller information om företaget.
  2. Vi accepterar endast grossisterbjudanden. Vi förbehåller oss rätten att ta bort detaljhandelserbjudanden utan föregående meddelande.
  3. Vi accepterar inte erbjudanden för försäljning av kopior och repliker av produkter, särskilt de som skyddas av varumärken. Vi förbehåller oss rätten att ta bort sådana erbjudanden utan föregående meddelande, och vi förbehåller oss rätten att begära bevis på varornas äkthet.
  4. Produktgruppen (ny, begagnad, skadad, mix / retourware, renoverad, outlet) bör endast ges på grundval av beskrivningen på Merkandi-webbplatsen: VARUGRUPP
  5. Det är möjligt att publicera erbjudandet i alla tillgängliga språkversioner av Merkandi. I detta fall måste innehållet i erbjudandet översättas till vart och ett av de språk som erbjudandet ska presenteras på.
  6. Det är förbjudet att lägga upp dubbla erbjudanden. Ett duplikat förstås också som ett erbjudande som läggs till på nytt med samma innehåll som det föregående. Sådana erbjudanden kommer att blockeras. Ändringar av erbjudandena bör göras genom att redigera dem.
  7. Det är förbjudet att lägga till köperbjudanden och tjänster. Köperbjudanden kan endast publiceras i ett särskilt avsnitt. Sådana erbjudanden tas bort utan föregående meddelande.
  8. Det är förbjudet att publicera:

    -Erbjudanden om cigaretter, e-cigaretter och tobaksprodukter 
    -Erbjudanden som rör CBD-produkter
    -Erbjudanden om alkohol
    -Erbjudanden om livsmedelsprodukter som är inaktuella eller olämpliga för konsumtion.
    -Erbjudanden om kosmetiska produkter som är föråldrade
    -Erbjudande av skjutvapen, ammunition 

  9. Merkandi förbehåller sig rätten att utesluta eller minska positionen för erbjudanden som innehåller grova språkfel eller har dålig information.
  10. Ett krav på att publicera ett erbjudande på Merkandi-plattformen är uteslutet.
  11. Merkandi förbehåller sig rätten att när som helst ta bort användarens erbjudanden och blockera åtkomst till säljarens konto utan att ange någon anledning.

På Merkandi tar vårt team av specialister hand om försäljningen och populariteten för dina erbjudanden varje dag. Som ett resultat får dina erbjudanden fler besökare och har en ännu större räckvidd bland potentiella kunder.

Vad gör vi exakt när vi redigerar dina erbjudanden?

  • Förbättringar av titeln och beskrivningen - Vi förfinar innehållet i ditt erbjudande så att det innehåller fler sökord så att köparen kan hitta de produkter du säljer. Syftet med denna aktivitet är också att korrigera innehållet vad gäller stavning, grammatik, textlayout, etc.
  • Varumärkets slutförande - Om du säljer märkesvaror bör fältet Varumärke fyllas i. På detta sätt kommer ditt erbjudande att visas i en lista med erbjudanden som innehåller produkter från specifika märken, vilket ökar reklamens räckvidd.
  • Tillägg / korrigering av kategori - felaktigt vald kategori reducerar erbjudandets synlighet avsevärt. När det gäller erbjudanden som innehåller olika varor (så kallade blandningar) ökar deras tillägg till många kategorier deras räckvidd. Du kan lägga till upp till 3 kategorier till varje meny!
  • Andra mindre reparationer - t.ex. brist på märkesinformation, ofullständig produktinformation, viktiga frågor för köpare.

Ovanstående ändringar syftar till att nå det största antalet potentiella kunder, öka ditt företags trovärdighet genom professionellt förberedda erbjudanden och göra de varor du presenterar mer attraktiva i besökarnas ögon.

Hur känner jag igen erbjudanden som har redigerats?
I listan med erbjudanden, bredvid erbjudandestatusen (Aktiv, Arkiv, Skiss), ser du en liten M-ikon, vilket innebär att erbjudandet har redigerats i språkversionen av sidan du befinner dig på. Efter att du har angett erbjudandet och bytt enskilda översättningar ser du dessutom ett lämpligt meddelande bredvid de språkversioner där erbjudandet har redigerats.

Om du vill göra ändringar i erbjudandet som redigeras av vårt team, vänligen ändra bara de viktigaste delarna av det och lägg inte tillbaka hela det tidigare innehållet. Vissa användare, när de uppdaterar innehållet i sina annonser, kopierar sin egen mall igen, vilket förstör vårt ansträngningsarbete och redaktionella arbete och minskar därmed utbudet av deras erbjudanden. Lita på våra specialister, vi vet mycket väl hur man skapar erbjudanden som snabbt genererar försäljning.

Min lista har inte redigerats, varför?
Vårt team modererar erbjudandena regelbundet, men på grund av deras stora antal kan vi inte hantera dem alla. Därför händer det att ett visst erbjudande har moderniserats endast i vissa språkversioner och inte i andra. Vi försöker dock fylla dessa luckor fortlöpande.

Kan jag göra en begäran om att ändra min lista?
Du kan skicka en sådan begäran till vårt team, vi kommer att försöka göra vad vi kan för att snabbt förbättra ditt erbjudande. Tyvärr kan vi inte garantera att varje begäran kommer att behandlas. Det förändrar dock inte det faktum att vi kommer att göra allt vi kan för att hantera dina erbjudanden på ett tillförlitligt och professionellt sätt!

På Merkandi-plattformen har alla återförsäljare möjlighet att marknadsföra sina erbjudanden. Detaljer om typer av marknadsföring, placering på hemsidan, utseende och tid för utgivande kan hittas här: FAQ - Kan jag marknadsföra min produkter på Merkandi?

Kampanjer och kampanjpaket kan betalas online, via banköverföring eller med poäng. Att välja poängbetalning ger mycket viktiga fördelar:

  • Upp till 30% besparingar när du köper kampanjer
  • Omedelbar aktivering av köpta kampanjer utan att behöva gå igenom hela betalningsprocessen online

Det finns 4 poängspaket tillgängliga:

  • 50 poäng, ett paket med 5% besparing
  • 100 poäng, ett paket med 10% besparing
  • 200 poäng, ett paket med 20% besparing
  • 400 poäng, ett paket med 30% besparing

Kostnaden för att köpa poäng listas med varje kampanj. Dessutom är två viktiga punkter rörande punkter som är värda att nämna:

  • Poängen har inget utgångsdatum. De kommer att förbli tillgängliga på ditt konto på obestämd tid, även om du förlängt ditt konto efter att det löper ut.
  • Poängen kan endast användas för att marknadsföra erbjudanden genom enskilda kampanjer och kampanjpaket, de kan inte användas för att betala för kontoförnyelse, köp av ytterligare tjänster etc.
  • Det är inte möjligt att byta poäng mot kontanter.

Vi rekommenderar att du använder poängpaket, eftersom de är de billigaste och samtidigt den mest fördelaktiga betalningsformen för marknadsföring av erbjudanden på Merkandi. Välj klokt - välj ett paket med poäng anpassade till dina behov på Merkandi!

Vad är svarsprocenten?

Svarsprocenten anger hur många av de första meddelandena från köpare som fick svar från säljaren. Endast de första meddelandena i en ny tråd beaktas. Efterföljande meddelanden i samma konversation påverkar inte denna indikator.

 

Hur beräknas svarstiden?

Den genomsnittliga svarstiden beräknas baserat på säljarens svar på det första meddelandet i en tråd. Tiden räknas 7 dagar i veckan, 24 timmar om dygnet. Det sista meddelandet från en köpare beaktas inte om det inte är deras första meddelande.

 

Vilka är tidsgränserna för bestämning av svarshastighet?

Tidsgränserna är offentligt synliga i grossistens profil och är följande:

Svarar snabbt - upp till 6 timmar

Svarar mycket snabbt - upp till 10 timmar

Svarar snabbt - upp till 24 timmar

Svarar långsamt - upp till 48 timmar

Svarar mycket långsamt - över 48 timmar

 

Från vilken period beräknas statistiken?

Alla koefficienter räknas från de senaste 30 dagarna.

 

Hur ofta uppdateras statistiken?

Uppgifterna uppdateras automatiskt en gång var 24:e timme.

 

Varför är det viktigt att hålla svarsstatistiken på en hög nivå?

Att hålla svarsstatistiken hög är avgörande för säljare. Att arbeta med servicekvaliteten bygger förtroende hos köpare, uppmuntrar dem att kontakta dig och ökar chanserna att slutföra transaktionen. Köpare föredrar att arbeta med grossister som svarar på meddelanden snabbt och regelbundet – en viktig del i beslutsprocessen och en lyckad försäljning.


 

Du behöver hjälp?

Registrera dig för det GRATIS nyhetsbrevet – håll dig uppdaterad!

Missa inte daglig information om nya produkter och nyheter på Merkandi. För att komma igång, få en rabattkod vid registreringen.